ילדים אוכלים בריא- דווקא עכשיו

סגר נוסף בישראל, החמרות, עוד לא ברור איך יתקיימו הלימודים ובטח שחלקם יהיו מהבית...

יש לי הרגשה קלה שנמשיך להיות בבית לא מעט עם הילדים בחודשים הקרובים

ואני חושבת שזו הזדמנות מעולה לרענן את הרפרטואר התזונתי של כולנו ובעיקר של הילדים.


נתחיל בזה שכולנו רוצים בגדול את אותם הדברים

שהמשפחה שלנו ובמיוחד הילדים, יהיו מאושרים ובריאים ולא רק על הנייר.

רק לכל אחד מאיתנו, הדרך לשם היא קצת שונה ולא כולנו יודעים איך להגיע לשם.

אז אנחנו מנסים פה ומנסים שם, לפעמים זה עובד ולפעמים פחות,

מה שבטוח זה שזה לא קל וצריך לעבוד על זה ולהיות סבלניים ועדיף להתחיל מגיל כמה שיותר צעיר.

ככל שהילדים גדלים כך פחות ופחות יש לנו say על בחירות המזון שלהם, בטח בקיץ, בטח בקורונה, בטח בארצות הברית..

אז אני רוצה לומר לכם שיש שורה של מעשים שאפשר לעשות שהם יחסית פשוטים ושיעשירו את התזונה של הילדים שלנו בערכים תזונתיים.


אני חושבת שהגישה בימים אלו צריכה להיות של הוספת מזון בעל ערך, במקום הוצאת מזון חסר ערך.


בחשבון פשוט שנעשה, ככל שנוסיף להם יותר מזון בריא, כך יהיה להם פחות מקום למזון פחות בריא וכל זאת בלי לאסור או להגביל או לאיים או להבטיח או להתנות (אם תאכל X תקבל Y)

הרי אנו לא רוצים שהם ירגישו בחוסר, וביננו ילדים תמיד ירגישו בחוסר לא משנה מה נעשה, אבל הכוונה היא שלא פתאום כל המזווה שלהם ישתנה וייהפך לירוק, פורח ומלבלב במקום צבעוני, מרשרש וזוהר, לא נזרוק את הקורנפלקס עתיר הסוכר, את סוכריות הגומי ואת הפסק זמן לפח, לפחות עדיין לא..

קודם נראה איך אנחנו גורמים להם לרצות לאכול דברים נוספים, והכל מבחירה אישית שלהם.

לפחות ננסה, כן?


אספתי בשבילכם 11 המלצות וטיפים מניסיוני עם הילדים שלי וגם מתקופת עבודתי בצוות התזונה של עיריית כפר סבא- שם עבדתי כמעט 5 שנים, איך לחשוף את הילדים שלנו ל