top of page
  • תמונת הסופר/תשמרית גורן-בולוטין

לא הייתי משנה דבר

לפני כמה ימים הגעתי למקסיקו לעיר חוף קטנה ויפיפייה בשם Zipolite לשבוע של ריטריט איינגר יוגה . חיכיתי לנסיעה הזו כל כך, להיות בזמן איכות לבד עם עצמי ופשוט לתרגל.





במהלך המסע לכאן רצו במוחי תמונות של רגע ההגעה ואיך אתפנק במקלחת חמה ומיטה מפנקת. כשהגענו, התברר לי שהתמונות שרצו במוחי אינן תואמות את המציאות הפשוטה כאן, המציאות התנגשה עם הציפיות שלי.

בום

ביום ההגעה היה לי מאד קשה, הייתי בהתנגדות גמורה וזה ממש העכיר את מצב הרוח שלי. הראש שלי היה מלא בחששות ובדילמות של התמודדות שלי עם המצב.

• איך אסתדר פה עם מקלחת קרה בלי מים חמים בכלל • האם אצליח להירדם בלילה בלי מזגן במזג אויר כזה חם ולח.. • איך ארגיש בנוח להשתמש בשירותים משותפים אקולוגיים.. • איך לא אתעורר בלילה כשיש רעש מהרחוב

ברגע שנתתי להתנגדות אחת להיכנס וזרמתי אתה, הגיעו כל החברות שלה ועשו אצלי בראש מסיבת פיג'מות.

וככל שהיא התגברה, כך היה לי חם יותר, קשה יותר, הייתי עייפה יותר ומבואסת. הראש שלי התחיל לחשוב איך יראה השבוע הזה ואיך אעבור אותו בשלום.. האמת? זה הפך אותי לגמרי לכמה שעות.




אבל אז, לאט לאט החל להגיח קול אחר ממעמקי מוחי, מפלח את דרכו בקושי רב בתוך ההתנגדות ששטפה אותי הרגשתי איך הוא מנסה לדחוף ולפרום את הקשרים שיצרתי כדי לנשום קצת אוויר.

הקול הזה אמר לי לעצור רגע. להביט סביבי להבין את הסיטואציה ואת המציאות שאני בחרתי להגיע אליה. ולשאול את עצמי, מה באמת חשוב לי שיקרה השבוע. וככל שהתבהרה התמונה הבנתי שעייפות המסע הכריעה אותי וגרמה לי לרצות לשהות רק במקומות בטוחים ומוכרים שסוגרים אותי בבועה ובעצם מסתירים לי את המציאות הנפלאה שקיימת כאן. מציאות שגורמת לך להסיר את הקליפות ופשוט להיות נוכח.

אמרתי לעצמי שכנראה זה השיעור שאני צריכה לעבור כאן ושכל התנאים המפנקים שלהם ציפיתי, לעתים מסתירים לך את המציאות שקיימת מחוץ למטריקס שהראש שלנו בונה וכדי להתחבר באמת למקום ולאמת שלו צריך לנקות את רעשי הרקע ולהתמזג עם מקסיקו האמיתית וכל מה שיש לה להציע. ויש לה.




אז התברר לי שלא באתי לריטריט יוגה רק כדי למתוח את מגבלות הגוף שלי אלא בעיקר הגעתי לכאן למתוח את מגבלות המחשבה שלי באתי למצוא משהו נקי, פשוט ומזוקק שקיים בי שלא זקוק להרבה ולהזדכות על פרדיגמות מטופשות שניכסתי לעצמי - על עצמי

לאחר כמה שעות של סבל ומרמור פנימי, החלטתי להראות להתנגדות את הדלת החוצה ולפקוח על אמת את העיניים שלי. וכמה מפתיע פתאום החום היה נסבל ואפילו נהניתי ממנו אחרי חורף קפוא בקליפורניה. בלילה כשהלכתי לישון, הדלקתי את מאוורר התקרה שעבד מצוין ואפילו גרם לי להתכסות, ישנתי מעולה!

הלכתי לישון במציאות אחת וקמתי בבוקר למציאות חדשה לגמרי אמנם היא לא השתנה, אך אני תפסתי אותה בצורה אחרת לגמרי




אז זו המציאות החדשה שלי


אני בריטריט יוגה במקסיקו שבוע לבד עם עצמי בתרגול איינגר יומי מדויק שמאתגר את כל חושי..כמה חיכיתי לזה מפגש עם אנשים מדהימים מכל העולם גוף כואב מרוב אימונים שסופג ,לומד ומתפתח אוכל נפלא מזין ועשיר. מקלחת קרה ומצננת שמשאירה אותי בהודיה על כל טיפה קרה ששוטפת ממני את הלחות, החול והחום של הים. רחש הגלים באוזניי כל היום


נשימות מלאות אויר נקי בצעידה יומית על החוף בזריחה הגלים מתנפצים למרגלות הגוף שלי קצף לבן ממלא את עקבות הרגליים של היצורים המטיילים על החוף. אנשים עירומים בכל המינים והגדלים מטיילים על החוף מסתבר שזו רצועת חוף אהובה במיוחד על נודיסטים מכל העולם כמה שזה יפה וכמה שזה טבעי וכמה שלא אכפת לי ואפילו יש בי קנאה בהם על החופשיות שהם בטח חשים כעת.. פרפרים בכל צבעי הקשת חיים בהרמוניה עם כל שאר העכבישים, לטאות, נמלים, חיפושיות ועקרב אחד עיקש שנכנס לי לחדר צמחייה פראית וטרופית בכל פינה קקטוסים בכל הסוגים והגבהים לא דוקרים אף אחד, אצילים ותמירים.


ילדים מחויכים רצים יחפים ברחוב לצד כלבים מאושרים ריח של אוכל מבושל בכל פינה מתה על הספרדית המתנגנת על הלשון שלהם בלי להביו מילה אנחנו מסתדרים מעולה יחד אני מאושרת ולא הייתי משנה דבר.

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿


הבדל של יום ומציאות משתנה רק בזכות המחשבות שלי. אתם יודעים, זה הכל אצלנו.. הקשיים, הפחדים, ההיצמדות רק למה שאנו יודעים ומכירים וככל שנשחרר את ההתנגדות שיש לנו כך נגלה על עצמנו דברים חדשים פינות נסתרות שהעלו אבק או שמעולם לא היו שם רק מחכות לצאת לאור☀️ תוציאו את עצמכם לאור אתם פשוט לא מבינים כמה שזה משחרר נצחו את הפחד הזה💪 תתעוררו למציאות חדשה



אם אתם רוצים להתעורר איתי ולמתוח את קצה היכולת שלכם עם עזרה וליווי מקצועי

אני מזמינה אתכם להתלוות אלי למסע הזה של שינוי מציאות שינוי המציאות התזונתית שלכם שהיא אינה המטרה כלל, היא רק האמצעי להשגת חיים בריאים ומאושרים היא פותחת לנו צוהר לעולם אחר שבו אנחנו מקשיבים לגוף ומבינים מה הוא אומר.


"איך אסתדר בלי קפה בבוקר" איך אצליח בלי מוצרי חלב, גלוטן, סוכר.." "אני לא אוהבת ירקות" "אני בן אדם של מתוק / מלוח..." "אין לי זמן לבשל" "אני לא אוהבת אוכל בריא"

כל אלו תבניות מטריקס שבנינו לעצמנו כדי להרגיש בטוחים ושלמים עם הבחירות שאנו עושים כל יום.

שינוי בחירה היא יציאה לחופשי

שתדעו, תזונה היא דרך נפלאה להתחיל שינוי מציאות. נשבעת לכם שאחרי כל פחד שאני משחררת ובוחרת להתעלות מעליו אני גובהת בכמה סנטימטרים מעניין לאן אגיע..


תצטרפו אלי לחמישה ימים של שינוי מציאות

תזונה מזינה ומחממת

שתיתן לכם אנרגיה במקום לקחת

זו תכנית החורף האחרונה לפני האביב שמתקרב אלינו


מחכה לכם באהבה, פרטים פה למטה.




💛נמסטה

93 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page