top of page
  • תמונת הסופר/תשמרית גורן-בולוטין

אולי תזכו במתנה ממני?

היי חברות וחברים יקרים לי,


בכל תכנית תזונה קבוצתית שאני מעבירה, אני נותנת תכנית אחת חינם למישהי שמאד זקוקה לשינוי אך לא יכולה להתחייב כלכלית. (עד כה יצא לי לתת לנשים אך כמובן שגם גברים מוזמנים!)

ובמיוחד עכשיו עם המצב הקיים בו יש חוסר וודאות כלכלית אצל רבים מאיתנו, אני נותנת במתנה ובאהבה גדולה תכנית אחת ללא עלות למי שבאמת זקוק או זקוקה לשינוי הזה.





Time To Refresh


היא תכנית לאיזון תזונתי ולהתחדשות, התכנית אורכת 7 ימים פלוס כמה ימי הכנה. התכנית תתקיים בתאריכים 12-18 ליולי.

לא מדובר על דיאטה או ניקוי קשוח אלא על שינוי דפוסי חשיבה ואכילה, הוספה של מזונות מזינים ומבריאים על טהרת הצומח בלבד, ללא סוכרים ומזון ממכר ומשעבד. יחד בקבוצה סגורה בפייסבוק עם ליווי צמוד שלי. מקבלים תפריט עשיר, מתכונים, תוכן על תזונה ובריאות והכי חשוב תמיכה ועזרה אישית, יד ביד אני אתכם לעבר שינוי מציאות תזונתית.

זו התכנית ה-9 במספר שאני מעבירה השנה, מתכנית לתכנית אני לומדת ומשתפרת, משתכללת, משנה ומנסה לייעל את מה שניתן כדי שמי שמגיעה עד אלי כדי לעשות שינוי- תקבל תמורה מלאה ואף יותר מזה להשקעה שלה. כל הפרטים על התכנית בתגובה הראשונה. אז אם אתם בעצמכם זקוקים לשינוי או שאתם מכירים מישהו/ מישהי שזקוקים לתמיכה וליווי, לקבוצה שתעזור ותניע לפעולה לעבר מציאות בריאותית חדשה, ספרו להם על התכנית ובקשו מהם שיפנו אלי במייל ויספרו לי בכמה מילים, למה מגיע דווקא להם לקבל את התכנית במתנה.

בעוד מספר ימים אאסוף את הבקשות אחליט ואעדכן מי קיבל את המתנה

(לא יהיה קל אני יודעת)


לחצו כאן לפרטים על התכנית שמתחילה ממש בקרוב


שתהיה שבת של שלום שבת של שלווה שבת של צחוק מתגלגל ובריאות, שבת של שפיות של כל אחד עם המשפחה שלו תתחבקו ותתנשקו כי מה שירפא את העולם זה מגע ואהבה ולא ריחוק ופחד💚 מתחילה לראות את האור שם בקצה


שלכם באהבה, שמרית

178 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page