גם את (שוב ) בבית עם הילדים?


כמה שזה קשה! אני לא רוצה להגיד לך שזה לא נורא ושיהיה לכם זמן איכות יחד וכל זה..(למרות שאני כן מאמינה בזה אבל בטח שמעת את זה מספיק לאחרונה)

מותר לנו לכעוס על המצב, על חוסר האונים לפעמים מול החלטות שהן לא שלנו, מותר לנו להתעצבן על זה שאין לנו רגע לעצמנו. לגמרי מותר.

אני שומעת את חברותיי מהארץ מספרות על המצב ובאמת שליבי יוצא אליהן.

אני מבינה עד כמה זה יכול להיות קשה ומתיש להיות עם הילדים בבית לסירוגין בגלל מחלה או בידוד כשהילד בעצם..בריא לחלוטין.

הכי קשה לדעתי זה שאין חוסר וודאות ולא יודעים מה יהיה מחר, כשיש וודאות קל לנו לייצר שגרה ולהרגיש בטוחות בתוכה, כשנלקחת מאיתנו השגרה וכל צלצול של טלפון מביא איתו "הפתעה" חדשה, זה מאד מאתגר לשמור על עצמנו, על התזונה על הבריאות ובעיקר

על השפיות.

במצבים כאלו אני הולכת על הפרקטי ושואלת את עצמי- מה יעזור לי לעבור את התקופה הזו בצורה הכי אופטימלית שניתן ובמינימום זמן השקעה.

אז אספתי לכן כמה טיפים לתקתוק במטבח שיעזרו לכן עדיין לאכול בריא בלי להשתעבד למטבח.


מוכנות?


1. מזון קפוא! רגע..לא מזון מעובד קפוא אל תרוצו לקנות בורקס מעדנות עכשיו 😊 מדברת על ירקות קפואים, קטניות קפואות וכל מיני לקטים ומזונות על קפואים.

גם בחנויות טבע וגם בסופרים רגילים ניתן למצוא היום שפע של פתרונות להכנת אוכל מהירה ומזינה שגם תשאיר אתכן עם מצפון נקי ובלי הרבה מאמץ. רוב הערך התזונתי של ירקות קפואים נשמר, אל דאגה.

אצלי בפריזר תמיד תמיד יש אפונה, ברוקולי, אורז כרובית, גזרים בצבעים, לקט של קינואה וירקות שרק מקפיצים על המחבת 7 דקות ועוד..תמיד צצים מוצרים חדשים ואני תמיד מחפשת.

מה חשוב לשים לב כשבוחרים? כי כמובן שלא כל הנוצץ זהב הוא.

לראות שהמוצר מכיל רק את הירקות/ קטניות